Sponsoreret indlæg.

Sociale medier er efterhånden en uundgåelig del af de fleste menneskers hverdag. Derfor er det meget relevant, at man som virksomhedsejer tager stilling til, hvordan man vil markedsføre sin virksomhed på sociale medier. En af de mange muligheder, som sociale medier gør muligt, er influencer marketing. I denne artikel finder du to gode grunde til, hvorfor influencer marketing bør være din næste investering.

 

En anbefaling fra en ven

Når man reklamerer gennem traditionelt kendte mennesker, er der en naturlig distance mellem kendissen og forbrugeren. Denne distance findes ikke mellem en influencer og forbrugere i samme grad. Vi har en opfattelse af influencere som en ligesindet forbruger, og i de bedste tilfælde vil nogle forbrugere se en influencer som en ven. Det er forskelligt, hvordan den enkelte vil betragte en influencer, men undersøgelser viser, at teenagere har en syv gange større tilknytning til YouTube-stjerner end traditionelle kendisser. Derfor stoler vi i højere grad på, når de anbefaler er produkt eller en service.

 

Ad blockere har ikke en chance

Mange danskere har installereret en eller form for ad blocker på deres computer, så de undgår at se reklamer, når de surfer på nettet. Disse ad blockere er også med til at højne den enkelte forbrugers sikkerhed, men eftersom influencer marketing ikke er en traditionel reklame, vil ad blockere ikke kunne opfange det, når influencere reklamerer for et produkt eller en service. På denne måde vil det være muligt for dig som virksomhedsejer at sælge mere, eftersom du gennem influencer marketing kan snyde ad blockere. Det kan endda være, at du er nødsaget til at finde mere plads til opbevaring af dine produkter. Her kan www.depothuset.dk være et godt sted at starte. Hos Depothuset kan du opbevare dine produkter i sikkerhed mod både skader og tyveri til faste, lave priser.

Kategorier: Uncategorized

0 Kommentarer

Skriv et svar

Profilbillede pladsholder

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.