Sponsoreret indlæg.

Konkurrencen blandt virksomheder i dag raser derudaf, og alle midler tages i brug for at sælge produkter eller ydelser. Forbrugere bliver bombarderet med reklamer som aldrig før, og derfor er det mere vigtigt end nogensinde, at du målretter din markedsføring, så du rammer de helt rigtige mennesker. Derfor kommer vi her med 3 tips til, hvordan du fanger din målgruppe allerbedst.

 

Influencer marketing

Influencer marketing er det seneste skud på stammen inden for markedsføring og benyttes af mange moderne virksomheder. En influencer er en person, der har mange følgere på de sociale medier, og som betales for at reklamere for et produkt eller en virksomhed. Begrebet influencer marketing dækker over en type af reklame, hvor virksomheder bruger de enkelte influenceres rækkevidde på sociale medier til at nå ud til en bestemt målgruppe med virksomhedens budskab eller produkt. Får en influencer eksempelvis til opgave at reklamere for Redoffice Scan Office, får de tilsendt nogle af produkterne, anmelder dem og opfordrer sine følgere til at besøge hjemmesiden https://redofficescanofficeshop.dk/ og investere i produkterne selv.

Det er vigtigt, at du som virksomhed holder øje med branchen inden for influencer marketing, for det kan blive en rigtig god investering. Eksempelvis gik influencer- og content marketing platformen Loggershut online i 15 lande på under ét år.

 

Geo-targeting

Geo-targeting er til dig, der ønsker at fange lokale kunder. Har din virksomhed en webshop eller en hjemmeside, er det ikke nødvendigt at vise dit indhold eller reklamer til alle og enhver, som alligevel ikke er relevante for det, din virksomhed sælger eller tilbyder af service. Geo-targeting bruges til at vise virksomhedens forskellige reklamer og indhold til besøgende, alt efter hvilket land de kommer fra.

 

SEO

SEO er et redskab inden for online marketing, der skal fremme din hjemmesides placering på forskellige søgemaskiner, som eksempelvis Google, for at tiltrække flere besøgende til din hjemmeside og dermed flere potentielle kunder.

SEO består af en kombination af research, analyse, teknisk forståelse og markedsføring og indeholder blandt andet discipliner som søgeordsanalyse, tekstforfatning og linkbuilding.

Kategorier: Internet protokoller

0 Kommentarer

Skriv et svar

Profilbillede pladsholder

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.