Sponsoreret indhold.

Valget af det rigtig domæne og ikke mindst endelsen herpå (.dk, .com,. .info osv.) kan have stor betydning for din succes på den digitale del af forretningen.

Fo en forretning der er lokalt eller nationalt funderet, så er det selvfølgelig oplagt med et “.dk” domæne, hvor selve navnet herpå indikerer firmaets navn eller servicens natur. F.eks. har K2 biler domænet k2biler.dk, hvilket giver rigtig god mening. De kunne også have fokuseret på deres ydelser og have kaldt det f.eks. automatgearkasse-service.dk.

Men ved at kalde domænet k2biler.dk, så kan man gøre det mere bredt og både fortæller om automatgearkasse reparation samt skift af automatgearkasse samt lave info sider som omhandler “hvad er dsg gear?” på undersiden https://k2biler.dk/reparation-af-automatgearkasse/.

Altså gælder det om at tænke sig om, inden man opbygger denne struktur og på fordele og ulemper ved typer af domæner og valget af navnet dertil, hvilket i forvejen er begrænset pga. de mange allerede optagne domæner.

Kategorier: Uncategorized

0 Kommentarer

Skriv et svar

Profilbillede pladsholder

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.