Annonce

Elsker du at se en god film eller serie, så kender du sandsynligvis allerede Netflix. Netflix er en af de største streamingtjenester i verden og det er ikke uden grund at så mange brugere findes hos Netflix. Netflix er en gigant med nærmest uanede mængder penge til at opbygge den absolut bedste streamingplatform. Netflix i Danmark blev på meget kort tid en stor succes og det har vi valgt at lave en kort anmeldelse af.

Hvad er Netflix i Danmark?

Netflix i Danmark er den største streamingtjeneste vi har, med tusindevis af film og serier som vi kan se ubegrænset hvis vi har et abonnement til tjenesten. Netflix Danmark er en af de store giganter i hele verden og altså ikke bare i Danmark og de bruger milliarder af dollars på film, serier, forbedringer af platformen og ekspedering til flere lande og rettigheder til de nyeste film, hvilket tydeligt kan mærkes når vi tænder for streamingtjenesten.

Er der et stort udvalg af film og serier?

Ja! Der er et kæmpe udvalg af både film og serier og det gælder både til store og små størrelser. Netflix har både en voksenkategori og en børnekategori som sikre at alle i husstanden an nyde godt af deres store mængde indhold og der er ingen tvivl om at man kan få dagevis, ugevis og endda månedesvis til at gå med at se alt deres indhold, hvis man ønsker at gennemgå det hele.

Hvilke abonnementer til Netflix er der?

Der er 3 forskellige abonnementer. Der findes et Basis abonnement som fungere som den billigste løsning med mulighed for at én enkelt bruger i husstanden kan gøre brug af tjenesten. Så findes der standard løsningen som giver mulighed for 2 brugere ad gangen samt HD streaming. Sidst men ikke mindst så findes Premium som giver 4 brugere adgang på samme tid, samt den bedste kvalitet med højest opløsning, både med HD film og 4K.

Kategorier: Off topic