Sponsoreret indhold.

Når man laver en reklame, er det altid essentielt, at den rammer den valgte målgruppe og segment bedst muligt, ellers er det både spild af tid og penge. Der findes flere måder, hvorpå du kan rette din markedsføring et bestemt segment, og geo-targeting er en rigtig god metode. Hvis du for eksempel sælger bålfade og et bålfad i stål, er det jo vigtigt, at reklamen rammer folk, som har interesse indenfor dette område (bålfad i stål).

 

Hvad er geo-targeting?

Helt basalt set henviser det til, at man målretter et bestemt indhold efter et geografisk afgrænset område som for eksempel land, by, kommune osv. Det er en metode, som mange virksomheder benytter sig af, da det ikke er nødvendigt at vise dine reklamer til folk, hvor det ikke har nogen relevans. Der findes forskellige metoder indenfor geo-targeting, og alt efter hvilken du vælger, får du forskellige resultater. Det er meget effektivt, og derfor noget, vi varmt anbefaler.

Kategorier: Uncategorized

0 Kommentarer

Skriv et svar

Profilbillede pladsholder

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.